E-mail niet ontvangen? Controleer dan je spambox.

Lieve bezoekers van mijn website.

Ik kreeg vandaag een berichtje van iemand die bij mij een bestelling had geplaatst en er vandaag pas achter kwam dat zijn bestelling verzonden was naar het afhaalpunt.
Zijn bestelling was dus al een tijdje aan het wachten om opgehaald te worden.

Mijn e-mails zijn bij hem in zijn ongewenste mail (spambox) terecht gekomen van Outlook (hotmail / live). Helaas kan ik hier niks aan doen omdat dit aan Outlook ligt.
Het is dus handig als je een bestelling hebt geplaatst en je geen e-mail hiervan hebt ontvangen om je ongewenste e-mails te controleren. Daar kan je mijn e-mail ook aanvinken als niet-ongewenst.

Misschien dat het bij jou niet het geval is maar ik denk ik schrijf even een berichtje hierover. Zodat je in ieder geval mijn mailtjes ontvangt. Dit is ook handig als je foto’s toegestuurd krijgt 😉

 

Liefs,
Michelle


PS: Je mag ook altijd je nummer achterlaten bij je bestelling, dit kan je invullen bij het afrekenen. Dan zal ik je een WhatsApp berichtje sturen wanneer je bestelling is verzonden.


 
Update 19/10/2016:
Ik heb er naar gekeken en het lijkt nu opgelost te zijn.

 

Dit bericht is gepost in Weblog. Bookmark de link.

Geef een reactie

Door deze website te gebruiken, stem je in met het privacybeleid en het gebruik van cookies in overeenstemming met het cookiebeleid.